onsdag 29. april 2009

Shot 8

Endelig etter masse tid brukt på animasjon er Shot 8 klar for produksjon. Dette shotet tok meg lang tid. Dette var på grunn av at shotet inneholdt flere vriene animasjonsutfordringer som:

  • Runcycle, i trapp og i kurve
  • Stoppe en Runcycle
  • Starte en Runcycle
  • Ligge fra seg objekt
  • 90 graders vending
  • Enda en runcycle i kurve
  • Og til sist skubbe opp en dør med motstand.

Har også benyttet meg av Link Constraint på dragen/hendene i dette shotet.

Shotet er på hele 20 sekunder som også tilsier at det er masse animasjon med her

Selv har jeg jobbet så pass lenge på dette shotet at jeg ser mange ting som kunne blitt forbedret enda mer men på grunn av at vi har en deadline vi skal rekke kan jeg ikke ta meg tid til mer da jeg har enda et shot som skal animeres.





Keep on watching for updates =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar